Fragt og levering

Ved køb på livingflames.dk kan du vælge mellem følgende leveringsmuligheder;

- PostNord Privat omdeling fra 75,- DKK

- PostNord Pakkeshop fra 49,- DKK

- Palleforsendelser fra 300,- DKK ved forsendelser over 30 kg. 

- Afhentning på lager (Melvej 8, DK, 5610 Assens)

- EU Lande op til 30 kg. 500.- DKK

Hvis ikke andet er anført, modtager du din bestilling indenfor 1-3 hverdage. Det kan desværre ske at dine bestilte varer ikke er på lager, hvorfor længere leveringstid kan forekomme. Hvis du bestilte flere varer, sender vi dem samlet.

Vi anbefaler altid at du pakker varen ud og tjekker standen med det samme – også hvis den først skal monteres/installeres på et senere tidspunkt.

Ved ordreproducerede varer skal der påregnes en længere leveringstid.

Vi gør altid vores bedste for, at du modtager din bestilling hurtigst muligt. Der kan dog forekomme fejl og forsinkelser. Hvis du mod forventning ikke har modtaget bestilte varer, bedes du kontakte os på kundeservice@livingflames.dk eller +45 63 71 51 00

Fortrydelse og returnering

Hos livingflames.dk har du 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. Hvis du fortryder købet, skal du kontakte os senest 30 dage efter, at du har modtaget dine varer og derefter returnere til os. Er der tale om ordreproducerede vare/specielt fremstillet varer, er denne ikke omfattet af retur-, ombytning og/eller fortrydelsesretten.

Omkostningerne ved at sende retur til os, påhviler kunden. Såfremt vi har sendt forkerte varer, sender vi en returlabel, du kan benytte.

Når du sender varer retur til os, skal du sende direkte til os. Vi afhenter ikke pakker i pakkeboks eller pakkeshops.

Reklamationsret

Der ydes to års reklamationsret i henhold til købeloven. Såfremt du oplever en vare er mangelfuld, tilbyder vi at få varen repareret, ombyttet eller give pengene tilbage/afslag i prisen. Dette afhænger af den enkelte situation.

For at benytte sig af reklamationsretten er det nødvendigt at manglen/fejlen ikke er opstået som følge af forkert/fejlagtig brug.

Kontakt os på kundeservice@livingflames.dk med billeder eller videooptagelse af den mangelfulde vare og en kopi af ordrebekræftelse eller faktura fra købet, som er gældende som dokumentation ved reklamation.